TIPS BINA BADAN

Monday, March 12, 2012

TAWARAN GEMPAK API FAT BURNER

Salam dan selamat sejahtera, lama juga saya dah tak update blog. Kali ini saya ada berita gembira kepada sesiapa yang ingin mendapatkan fat burner yang terhangat di pasaran iaitu API FAT BURNER



Jika saudara/saudari berminat untuk mendapatkan API Fat Burner dengan harga RM 170 daripada saya sekarang, ini tawaran yang saya janjikan :-

Api Fat Burner + Free Shipping= RM 170

PERCUMA

Ebook Formula Diet Extreme ( bernilai RM 37 )




p/s : kalau anda membuat pembelian melalui orang lain anda akan dapat Fat Burner sahaja.

Jika Berminat, sila masukkan RM 170 ke akaun saya

Maybank - 111114288370 ( Raden Mohammad )
dan hantar detail anda ke emel saya : asasindino@gmail.com


Contoh Detail

Nama Penuh:
Alamat :
No hp :
Emel saudara/saudari :


Jika ada apa apa pertanyaan, boleh contact saya terus di hp saya 0168775110

p/s : Tawaran ini adalah terhad, bertindak sekarang

No comments:

Post a Comment